تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال| فینالیست‌های بخش دختران و پسران مشخص شدند

17:07 - 07 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۲۳۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نفرات راه یافته به دیدارهای فینال تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال در دو بخش دختران و پسران مشخص شدند.

- در ادامه برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس که در زمین‌های مجموعه شهید باکری با حمایت شرکت تیپاکس و با شعار شتاب، سرعت و دقت برگزار می‌شود، مشکات الزهرا صفی از ایران و پولات از ترکیه با برتری مقابل حریفان خود به فینال راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات و در بخش دختران، رومینا زینالی با نتیجه (۲-۶ و ۴-۶) مغلوب پولات از ترکیه شد و مشکات الزهرا صفی با نتیجه (۲-۶ و۱-۶) مقابل ماندگار فرزامی به پیروزی رسید.

در بخش دختران تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه و بلژیک حضور داشتند که فینال این رقابت‌ها فردا بین مشکات الزهرا صفی از ایران و پولات از ترکیه برگزار می‌شود.

*حضور کاظمی و یزدانی در فینال پسران

‎ پس از معرفی چهره‌های راه یافته به دیدارهای فینال بخش دختران، دیدارهای نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بخش پسران نیز برگزار شد که ‎در نخستین دیدار این مرحله، کیان کاظمی با نتایج (۱-۶ و ۶-۷) مقابل کسری رحمانی به برتری رسید و به عنوان اولین فینالیست معرفی شد. در دومین مسابقه نیز علی یزدانی با نتیجه (۳-۶) مقابل امیر علی قوام به پیروزی دست یافت.

‎‎در بخش پسران تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه، چک و لبنان حضور داشتند که کسری رحمانی و کیان کاظمی فردا برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار می‌کنند.

این دوره از رقابت‌ها با حمایت شرکت تیپاکس و با شعار  شتاب، سرعت و دقت از اول تا ۸ خرداد ماه در مجموعه شهید باکری و در ۲ بخش انفرادی و دو نفره برگزار می‌شود.

سرداوری مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *